Veiligheid en Privacy

Hoe borgt u cliënttevredenheid?

Wij voeren jaarlijks een schriftelijk tevredenheidsonderzoek uit en bespreken de resultaten intern. Wij vragen actief aan klanten om positieve en negatieve ervaringen met ons te delen. 

Beschikt u over een klachtenregeling?

Ja, wij hebben een klachtenprotocol en zijn aangesloten bij een erkende klachtencommissie. Dat is www.erisietsmisgegaan.nl waarop incidenten gemeld kunnen worden. Deze instantie zorgt voor een onafhankelijke klachtenregeling, een onafhankelijke klachtenfunctionaris, een erkende geschillencommissie en een klachtencommissie Jeugdwet (registratienummer CIBG/Egi 27349.2).  

Heeft u een incidentenprotocol?

Ja, dit protocol is opgesteld, deze wordt toegepast bij onzorgvuldigheden of calamiteiten.

Heeft u een meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling?

Ja, wij gebruiken de meldcode volgens het landelijke model van de rijksoverheid, zoals beschreven op https://www.augeo.nl/nl-nl/themas/meldcode/ en kunnen meldingen indienen via de app die hiervoor ontwikkeld is. 

Heeft u een privacy protocol?

Ja, wij werken conform de AVG-richtlijnen en hebben een privacy protocol opgesteld. 

Is er een commissie voor meldingen en incidenten?

Ja, dit ligt bij de eigenaar, ondersteund door een vertrouwenspersoon.

Bij welke vakverenigingen bent u aangesloten?

Wij zijn aangesloten bij de Vereniging Paarden Coaching Nederland, klantnummer 5570076.

Hoe bent u verzekerd tegen beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheid?

Wij zijn verzekerd bij Unive voor beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheid, polisnummer 79540139.

Bent u een erkend stage en leerbedrijf?

Ja, dat zijn we. Wij verzorgen stages voor diverse MBO opleidingen zoals bedrijfsleider of medewerker Dierverzorging, medewerker Paardenhouderij, assistent Plant/Dier/Groene omgeving en werkbegeleider Zorgboerderij.